XXVII CONCURS IBÈRIC PLADUR

PLADUR GYPSUM SA,  convoca una nova edició del CONCURS IBÈRIC DE SOLUCIONS CONSTRUCTIVES PLADUR, un repte a la capacitat creativa i de treball per als estudiants de les Escoles Tècniques i Facultats d'Arquitectura d'Espanya i Portugal.

La present 27a  edició , planteja el desafiament de dissenyar espais habitables en les illes d'oporto. Aquesta proposta té com objectiu la recuperació i adaptació d'una zona en desús en Oporto així com donar resposta a les necessitats habitacionals existents de comunitats desfavorides en la zona de: A ILHA PORLETÁRIA Nº10, NO PORTE / SÃO VICTOR.

XXVII CONCURSO IBÉRICO PLADUR

TERMINI D'ADMISSIÓ DELS TREBALLS PER AL CONCURS

Solicitar las bases de participación e inscripción en:

www.pladur.com

www.rehabilitarparahabitar.com

concurso@pladur.com

Les consultes s'evacuaran, si escau, a través del coordinador del concurs, prof. José Antonio Maciá Ruiz, i dels professors, D. Antonio Galiano Garrigós i D. Santiago Pastor García.