XXVII CONCURS IBÈRIC PLADUR

XXVIII CONCURS IBÈRIC PLADUR

PLADUR GYPSUM S.A. convoca una nova edició del seu concurs ibèric de solucions constructives pladur, un repte a la capacitat creativa i de treball per als estudiants de les escoles tècniques i facultats d'arquitectura d'Espanya i Portugal.

Aquesta 28a Edició, planteja el desafiament de "Projectar un espai lúdic i cultural en Granada", en la Sucrecra de Sant Isidre. Sant Isidre és un complex arquitectònic industrial d'inicis del segle XX, declarat en 2015 bé d'interès cultural i inscrit en el Catàleg General del Patrimoni Històric Andalús, amb la tipologia de lloc d'interès industrial, format per un conjunt de naus a dues aigües que han experimentat amb el temps successives ampliacions i reformes a fi d'incrementar la seua producció i rendiment.

XXVIII CONCURS IBÈRIC PLADUR

Bases de participació

Fins al 22 d'abril de 2018 (23 h) s'admetrà el lliurament de treballs.

Nota de premsa

Sol·licitar més informació per a la inscripció en:

FALLIDA LOCAL DEL XXVIII CONCURS IBÈRIC PLADUR