XXX CONCURS IBÈRIC DE SOLUCIONS CONSTRUCTIVES PLADUR

PLADUR GYPSUM S.A., convoca una nova edició del seu concurs ibèric de Solucions Constructives Pladur®, un repte a la capacitat creativa i de treball per als estudiants de les Escoles Tècniques i Facultats d'Arquitectura d'Espanya i Portugal.

DIMECRES 22 D'ABRIL, EL TRIBUNAL S'HA REUNIT I PRÒXIMAMENT ES PUBLICARAN ELS RESULTATS DEL CONCURS.

EL PROJECTE

L'objecte de la 30ª Edició del Concurs Pladur® se centra en la reflexió sobre l'Experiència humana d'un espai expositiu (Museu IVAM de València) considerant aquesta experiència com alguna cosa més enllà de la simple observació de l'art.

El terme "museum" es va aplicar per primera vegada a una col·lecció en el s. XVI; des de llavors podem analitzar el concepte com una realitat dinàmica que continua evolucionant avui. A mitjan segle XX sorgeixen la museologia i la museografia; es dissenyen espais arquitectònics; es planteja la relació entre l'obra principal i la secundària; s'introdueix l'escenografia, la contextualització... Els museus comencen a compartimentar les sales per a exposar grups o tipus d'objectes o les obres d'un sol artista. Els diferents corrents culturals, els nous mitjans de comunicació han anat transformant les exposicions i ha sorgit la museologia de l'espectacle. Els espais han passat a ser part fonamental de l'espai expositiu.

En aquesta edició se cerca involucrar als visitants, oferint-los l'oportunitat d'interpretar perquè la seua visita siga una experiència dels 5 sentits. Com a complement també se cerca crear un espai de regeneració del barri on es puguen s'organitzar diferents activitats lúdiques intergeneracionals.

Bases del concurs

Premis

INFORMACIÓ PER A ELABORAR EL TEU PROJECTE

En el següent enllaç podràs trobar tota la informació necessària per a elaborar el teu projecte:

- Fotos situació actual

- Parcel·la

- Bibliografia

Les consultes es realitzaran, en el seu cas, a través dels professors Sr. Carlos Rizo Maestre i Sr. Antonio Galiano Garrigós.

A nivell local s'admetrà el lliurament de projectes fins al 22 d'abril.

INSCRIPCIÓ

Inscripció XXX Concurs Ibèric Pladur.

Més informació per a la inscripció en: