WSB14: Switch on Powering Transformation

Aquesta exposició és una mostra dels treballs presentats pels alumnes de l'assignatura Condicionament i Serveis 3 de 4t curs d'Arquitectura per al concurs d'universitats "IMPULSANT LA TRANSFORMACIÓ". Aquest es convoca en el marc del Congrés Internacional "Sustainable Building 2014 Barcelona" i les millors propostes s'hi presentaran i serviran de contingut a la reflexió i visió global que el congrés impulsa.
Els treballs són propostes de transformació mediambiental de la ciutat realitzats per equips pluridisciplinars de treball, integrats per 3 estudiants universitaris coordinats pel professor del Departament de Construccions Arquitectòniques, Víctor Echarri Iribarren. Aquest i Antonio Galiano Garrigós són els Comissaris de l'Exposició.