DEPARTAMENT DE CONSTRUCCIONS ARQUITECTÒNIQUES - Notícies publicades en Febrer, 2012

2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020 / 2021
Notícies publicades en Febrer, 2012
  • Dimecres, 29
  • logo UA

Conferencia "GESTIÓ DE RESIDUS EN CONSTRUCCIÓ. CONSIDERACIONS GENERALS"

INVITACIÓ A TOT L'ALUMNAT I PROFESSORAT DEL MÀSTER A la SEGÜENT CONFERÈNCIA:

"GESTIÓ DE RESIDUS EN CONSTRUCCIÓ. CONSIDERACIONS GENERALS"

PONENT: CECILIA GARCÍA MUÑOZ (Llicenciada en Ciències Ambientals, Màster en Adreça de Qualitat Total i Màster en Consultoria i Verificació Mediambiental)

LLOC I DATA: SALÓ ACTES EDIFICI GERMÀ BERNÀCER, 15 DE MARÇ A 15H

Les persones interessades a assistir, per favor, confirmeu l'assistència al professora Mª Jesús Ferrer.

• Dilluns, 27
  • Institut de Cultura Juan Gil-Albert

Ajudes a la investigació. Convocatòria 2012

L'Institudo Alacantí de Cultura Juan Gil-Albert, amb l'objecte de contribuir al desenvolupament de la investigació en Ciències Socials i Humanitats en la província d'alicante i de recolzar les experiències complementàries a la formació docent i al desenvolupament d'actituds investigadores, convoca Ajudes a la Investigació.

• Fundeun

Ajudes de la fundació Tripartida

Recentment hem conegut l'existència d'unes ajudes per a formació de treballadors que apareixien dins de la web de FUNDEUN.

Es tracta d'un fons que tenen les empreses per a formar als seus empleats. Van destinades a formació en estudis de formació professional, universitaris,...

En la Universitat probablement siguen molt interessants en el cas de màsters i postgraus a causa de la seua curta durada (un any, un any i mitjà).

Més informació:

• Dijous, 9
  • logo UA

Lliçó magistral de l'arquitecte i pintor D. Juan Navarro Baldeweg

Divendres que ve 10 de febrer, a les 13:00 hores i en el saló d'actes de l'edifici d'Òptica, tindrà lloc la Lliçó magistral de l'arquitecte i pintor D. Juan Navarro Baldeweg, medalla de l'arquitectura espanyola 2008. L'acte forma part del Mes cultural de l'EPS.

• Dijous, 2
  • Cartell general

Arquitectura, Ceràmica i Tecnologia

V Jornades CEARTEC 2012