DEPARTAMENT DE CONSTRUCCIONS ARQUITECTÒNIQUES - Notícies publicades en Juliol, 2013

2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020 / 2021
Notícies publicades en Juliol, 2013
  • Dimecres, 31
  • logo UA

Activitat del departament a l'agost

Atès que el mes d'agost es considera inhàbil a tots els efectes, es comunica que totes les activitats del departament queden suspeses fins al dia 1 setembre 2013

• Dimarts, 30
  • logo UA

VACANCES estivals

La Secretaria administrativa d'aquest departament es tanca durant el mes d'agost, tant les tramitacions administratives com l'atenció al públic es reprendran a partir del dia 2 de setembre.

• Dijous, 25
  • Icona

Factors humans en el disseny (segona edició)

Curs que aborda d'una manera estructurada diferents aspectes de gran rellevància que interactuen entre si per a activar en el consumidor diverses respostes emocionals davant un disseny.

Aula: OP/1003, Edifici d'Òptica

• Dijous, 4
  • icona Màster Arquitectura

Treballs fi de Master

Seguint instruccions de l'Adreça del Màster es comunica a tot l'alumnat que s'amplia el termini de presentació de Treballs Fi de Màster fins al dilluns 8 de juliol a les 12h. En qualsevol cas, la data del 5 de juliol es manté per a qui estiga en condicions de lliurar. D'aquesta manera, el tribunal disposa de més temps per a l'estudi dels treballs.

Es recorde que la memòria del Treballe Fi de Màster es presentarà per triplicat en la Secretaria del Departament de Construccions Arquitectòniques (Edifici Politècnica IV. Mòdul 3. 2ª Planta. Horari atenció públic de 9-14h). S'ha de lliurar tres còpies en paper, amb enquadernació senzilla, i un exemplar en format digital en pdf. Juntament amb els exemplars de la memòria del Treballe Fi de Màster es presentaran els següents documents:

1. Informe favorable del tutor segons el model establit F2.
    2. Fotocòpia del rebut de pagament de la matrícula.
    3. Expedient acadèmic que se sol·licitarà en la Secretaria del CEDIP

Tota la informació relativa al TFM està en la següent adreça penjada des d'inici de curs: http://dca.ua.es/es/docencia/master-en-arquitectura-sostenible/trabajo-fin-de-master/trabajo-final-master.html

Cordialment, Eva García

• Dimarts, 2
  • CEDIP

Injformación per a l'alumnat de programa "Recerca en Arquitectura i Urbanisme sostenible"

Des del CEDIP ens indiquen la circumstància concreta del programa de doctorat 0811 "Recerca en Arquitectura i Urbanisme sostenible".

1. Ha establit el 21 de setembre com a termini màxim per a complir amb aquest tràmit (un dia abans del començament del curs següent).
    2. L'imprés J requereix de la seua aprovació en el Consell de Departament de Construccions Arquitectòniques, atès que és el responsable d'aquest programa.
    3. L'imprés J conté a més, la signatura del candidat al doctorat, la del director/-és de la tesi i el Vistiplau del CEDIP, per la qual cosa us aconsellem que prepareis l'imprés J amb un temps suficient que permeta complir amb els tràmits previs.

Des del CEDIP insisteixen que cumplimenteis l'imprès que es troba publicat en el seu web:

Punxar en document, projecte tesi doctoral (Areas de conocmiento...)

Per a qualsevol dubte, per favor, contactar amb el CEDIP en els telèfons: 965 90 3466 / 965 90 9422

O en el correu electrònic: cedip@ua.es