DEPARTAMENT DE CONSTRUCCIONS ARQUITECTÒNIQUES - Notícies publicades en Juny, 2014

2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020 / 2021
Notícies publicades en Juny, 2014
  • Dijous, 26
  • logo UA

ATENCIÓ Al PÚBLIC

LA SECRETARIA DEL DEPARTAMENT DE CONSTRUCCIONS ARQUITECTÒNIQUES

NO PARARÀ ESMENT PRESENCIAL

EL DIA 27 DE JUNY DE 2014

PER A QUALSEVOL CONSULTA CONTACTAR A través DEL CORREU ELECTRÒNIC dcarq@ua.es

• Divendres, 13

ECOEFICIÈNCIA PER A ARQUITECTURES DEL PASSAT

Cerartec07 arquitectura, ceràmica i tecnologia

18 de juny a les 16:00 en la Sala Multiusos-Museu UA

• Dimecres, 11

WSB14:Switch on Powering Transformation

Aquesta exposició és una mostra dels treballs presentats pels alumnes de l'assignatura Condicionament i Serveis 3 deº 4 curs d'Arquitectura per al concurs d'universitats %u201CImpulsant la Transformació%u201D. Aquest es convoca en el marc del Congrés Internacional %u201CSustainable Building 2014 Barcelona%u201D i les millors propostes es presentaran en ell i serviran de contingut a la reflexió i visió global que el Congrés impulsa.
    Els treballs són proposades de transformació mediambiental de la ciutat realitzats per equips pluridisciplinares de treball, integrats per 3 estudiants universitaris coordinats pel professor del Departament de Construccions Arquitectòniques, Víctor Echarri Iribarren. Aquest i Antonio Galiano Garrigós són els Comissaris de l'Exposició.

• CONCURSE TALLER CERÀMIC

PREMIS CÀTEDRA CERÀMICA - TALLER CERÀMIC DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

Premis Càtedra Ceràmica _ Taller Ceràmic de la Universitat d'Alacant

En aquesta mostra dels treballs realitzats pels alumnes del Taller Ceràmic de la Universitat d'Alacant, dins del conveni ASCER-UA, s'inclouen els candidats als premis Càtedra Ceràmica. En la present edició del curs 2013/14, la temàtica desenvolupada implicava l'aplicació ceràmica dins del concurs de propostes per a transformació mediambiental de la ciutat WSB14. S'ha tractat de plantejar solucions d'innovació en l'ús de la ceràmica en rehabilitació, reutilització o reciclatge d'edificis i de l'espai urbà, sempre sota una òptica de sostenibilitat. Han participat en aquest concurs 84 alumnes de l'assignatura Condicionament i Serveis 3 deº 4 curs d'Arquitectura, que han desenvolupat propostes en grups de treball de tres alumnes.

Els Comissaris de l'Exposició són els professors del Departament de Construccions Arquitectòniques Víctor Echarri Iribarren i Àngel Benigne González Avilés.

• Dilluns, 9
  • Actuació del TRIBUNAL DE SUFICIÈNCIA INVESTIGADORA, curs 2010_11

Comunicació actuació Tribunal Suficiència Investigadora, 1ª convocatòria

1ª convocatòria JULIO 2014