DEPARTAMENT DE CONSTRUCCIONS ARQUITECTÒNIQUES - Notícies publicades en Març, 2020

2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Gener / Febrer / Març / Abril
Notícies publicades en Març, 2020
  • Dimarts, 31

PROCLAMACIÓ DEFINITIVA DE CANDIDATS ELECTES

Publicació de la proclamació defintiva de candidats per a les eleccions al Consell de Departament dels membres electius no nats del Consell de Departament : PAS i PDI sense vinculació permanent:

• Proclamació definitiva de candidats electes
  • Dijous, 26
  • icona eleccions

SUSPENSIÓ DE CELEBRACIÓ D'ELECCIONS

Reunida la Mesa Electoral de les eleccions a Consell de Departament dels col·lectius de PAS I PDI sense vinculació permanent acorda:

• La suspensió de celebració d'eleccions
    • La proclamació provisional de candidats electes

• Dimecres, 25

CONSELL DE DEPARTAMENT

Reunida la Mesa Electoral de les eleccions a Consell de Departament dels col·lectius de PAS I PDI sense vinculació permanent, acorda:

• La suspensió de celebració d'eleccions
    • La proclamació provisional de candidats electes

• Dimarts, 24

Proclamació definitiva de candidatures

Finalitzat el termini de presentació de reclamacions a la proclamació definitiva de candidatures, es publiquen els següents acords:

Proclamació definitiva de candidatures

• Dimarts, 17
  • politècnica III 2

Tancament temporal del Departament pel COVI-19

Ateses les mesures preventives adoptades per resolució rectoral de la Universitat d'Alacant davant el COVI-19, les instal·lacions del Departament de Construccions Arquitectòniques i el seu Laboratori de Materials permaneceran tancats fins a un altre avís.

Atendrem qualsevol consulta o petició a través del nostre correu electrònic: dcarq@ua.es

Gràcies per la seua compressió.

• BIMlabUA_C

Se suspenen els cursos programats per a maig-juny

Informem que, a causa de la interrupció de les classes seguint les instruccions de la Generalitat Valenciana pel COVI-19, se suspenen els cursos Revit programats per als mesos de maig i juny.

Quan es normalitze la situació, publicarem les noves dates de realització i matrícula dels nostres cursos.

Si no vas realitzar la preinscripció per als cursos de maig-juny, i tens interès en la nostra futura oferta formativa pots emplenar aquest formulari.

• Divendres, 13

Proclamació provisional de candidatures. Eleccions Consell de Departament

Publicació de la proclamació provisional de candidatures per a les eleccions al Consell de Departament dels membres electius no nats del Consell de Departament: PAS i PDI sense vinculació permanent.

• Dijous, 5
  • Cartel conferencias mujer

Especial mes de la dona - març 2020

El Departament de Construccions Arquitectóniques participa en l'Especial Mes de la Dona. Març 2020